سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: پیروز هنوز به‌صورت کامل و دائمی وارد سایت فضای باز پردیسان نشده است. سایت در حال آماده‌سازی است تا در شهریورماه به‌صورت کامل و دائمی به آن منتقل شود. در حال حاضر تنها چند ساعتی از روز را در کنار یوزبان خود در سایت و زیر نور آفتاب حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر بعد از شکست در هفته دوم یک بازی دوستانه برگزار کرد.
کاپیتان سابق استقلال هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را بر عهده گرفت.
هرج و مرج خیابانیِ گروهک تروریستی منافقین در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ که در اعتراض به عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل نیرو‌های مسلح و در اعتراض و مخالفت با رای مجلس به عدم کفایت سیاسی او انجام شد، موجب دمیدن در آتش اختلافات سیاسی و دامن زدن به ناآرامی‌های ماه‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، شدت گرفتن موجِ ترور مردم عامی و چهره‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار انقلاب شد.
در یکی از کلاس‌های دانشگاه در حوزه ارشد مدیریت شهری، موضوع را به این اختصاص دادم و گفتم مبحثی بهتر از این برایتان پیدا نمی‌کنم. بین فایل‌هایم، فایلی را که به شورا قول داده بودم که چه کار می‌کنم و گزارش نهایی را دارم و این دو قابل مقایسه‌اند که چه شعار‌هایی دادم. گفتم هر دو را به شما می‌دهم و در گزارشتان از آن استفاده کنید.
کاهش نرخ تورم سالانه به سطح روز‌های پایانی سال ۲۰۲۱ خبری خوب برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه محسوب می‌شود و امید‌ها به پیروزی او را افزایش می‌دهد. او در دوره زمامداری خود موفق شده در فاصله ژانویه ۲۰۰۵ تا مه ۲۰۱۸ نرخ تورم ترکیه را همواره پایین‌تر از ۱۳ درصد نگاه دارد.
پیروز قربانی مثل همیشه صحبت های جالبی در مورد فوتبال و استقلال انجام می دهد.
پیروز قربانی: انصافا پرسپولیس عالی دفاع می‌کرد
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود. متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روز‌ها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.
هرچند پیروز به دلیل نارسایی کلیه جان داد و عده ای را ناراحت و غمگین کرد ولی تجربه‌ ناشی از پروژه تکثیر یوز ایرانی نتایج مهم و افق روشنی برای آینده یوزهای ایرانی به همراه خواهد داشت.
پیروز یوزپلنگ ایرانی، چند روز قبل برای درمان نارسایی حاد کلیوی در بیمارستان دامپزشکی، تحت درمان قرار گرفت.
پیروز از بیمارستان ترخیص و به پردیسان منتقل شد
یکی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پس از بررسی‌های انجام شده پیروز به پردیسان منتقل شده است.
یکی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست از انجام سونوگرافی و چکاب کامل پیروز در بیمارستان و انتقال آن به پردیسان خبر داد.
این روزها خبر بررسی قانون مالیات بر عایدی سرمایه داغ است، این قانون در زمان دولت حسن روحانی زمانی که امیدها از احیای برجام به خاطر فشارهای ترامپ رنگ باخته بود در حال بررسی بود ولی پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری و کاهش سخت گیری ها برای فروش نفت در آن زمان بررسی این قانون را به حاشیه برد.
غلامرضا ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت حیات وحش سازمان محیط زیست اعلام کرد: پیروز تا پایان فروردین ۱۴۰۲ در پارک پردیسان تهران می‌ماند.
در خاطرات آیت‌الله هاشمی آمده است: در روز‌های آخر جنگ ۹ ساله با عراق روشن بود که ادامه جنگ مصلحت نیست. ولی با وجود شعار‌های جنگ جنگ تا پیروزی و تایید امام، نقش مهمی ایفا کردم به عنوان فرمانده جنگ و جانشین فرمانده کل قوا، واقعیت‌های جبهه را که با هیاهوی سپاه و... روشن نبود به مسئولان و سپس به امام گفتم.
وضعیتی غیرمستند از زندگی تنها یوز متولد شده در پروژه احیا که به تاکید تیمارگرش هنوز از ناراحتی گوارشی ناشی از تغذیه نادرست در روز‌های ابتدایی تولد رنج می‌برد، مهارت شکار خرگوش را هم دارد، اما قادر به دریدن شکار نیست، از گوشت قرمز و سفید تغذیه می‌کند و رشدش محسوس است، هرچند نمی‌دانیم یوز آسیایی در طبیعت در این سن چه ابعاد و وزنی دارد؟!
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
تیم ملی کشورمان در یک موقعیت منحصر به فردر قرار دارد. آن‌ها می‌توانند با یک پیروزی کاری کنند که سنگین‌ترین شکست ایران در تاریخ جام جهانی فراموش شود. از سوی دیگر شکست در این بازی می‌تواند به معنی روز‌های سخت برای ملی‌پوشان باشد.
کارشناسان آمریکایی بر این باورند که اعلام پیروز نهایی انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، شاید روزها و هفته‌ها به طول انجامیده و این نتیجه با شمارش اولیه آرا قطعی نخواهد بود.
پیروز؛ توله یوز ایرانی ۱۰ اردیبهشت ماه به همراه دو برادر دیگر خود در سمنان به دنیا آمد، دو توله در روز‌های ابتدایی تولد تلف شدند، اما سومین یوز که پیروز نام گرفت اکنون حدود ۷ ماهگی خود را در پارک طبیعت پردیسان می‌گذارند و شرایط بسیار خوبی دارد و در سلامت کامل به سر می‌برد.
تراکتور که این روزها جزو بالانشینان جدول رده بندی به حساب می آید، بعد از غلبه بر پرسپولیس به پیروزی مقابل سپاهان می اندیشد.
تراکتور با کسب پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در تهران هم یک طلسم سنگین را شکست، هم وارد جمع مدعیان شد و مهمتر از همه هوادارانش را دوباره امیدوار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ